måndag 30 maj 2011

Övrigt

Tillsammans är vi typ fem stycken som tar den här bloggen på allvar. Eller vänta lite nu. Ni är fyra, jag kan inte räknas in. Orsak: är ganska så skitdålig på att blogga.

Mest är det mitt eget fel, men måste också slå ett slag för mitt sommarjobb, den gamla myndighetsgruvan. Stället som gud glömde. På den gamla veryfishy-tiden satt denna internetslyna på näst intill eget rum och kunde göra i proncip vad hon ville. Numera är det sämre ställt med den egna viljan. Sitter ihopträng som på en buss och jobbar i ständig närkontakt med resten av de 150 stycken anställda. Ögon och öron överallt. Och näsor. Man kan inte ens fisa som man vill.

Denna vecka är jag dock ledig. Betyder kanske inte att jag kommer att blogga men i alla fall. Nu är ni informerade.


Mer info: I helgen har jag gjort diverse olika saker. Bland annat suttit på en uteservering och tagit del av en lektion i hur man visar mest tandkött. Här låtsas Våfflan att det är hon som är experten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar